Przykro nam, że mają Państwo problem z grzejnikiem, grzałką lub innym produktem firmy Terma.
Prosimy o przesłanie wszelkich zgłoszeń reklamacyjnych na adres e-mail: serwis@termaheat.pl.
Aby zgłoszenie było kompletne, niezbędne jest zawarcie następujących danych:
- Zdjęcie tabliczki znamionowej, umieszczonej z tyłu reklamowanego grzejnika (z numerem ZP… lub PRD…) / W przypadku grzałek – zdjęcie naklejki na tylnej części obudowy grzałki.
- Przynajmniej trzech zdjęć zainstalowanego grzejnika, wykonanych z oddalonej perspektywy, pokazujących jego odległość od głównych źródeł wody, takich jak: wanna, umywalka, kabina prysznicowa, toaleta, itd.
- Zdjęcie / skan dowodu zakupu
- Zdjęcia pokazujące powstałą wadę
W przypadkach uszkodzeń transportowych / mechanicznych, niezbędne będą również:
- Zdjęcia wszystkich stron kartonu, w którym reklamowany grzejnik został dostarczony
- Zdjęcia wszystkich etykiet z kartonu, w którym reklamowany grzejnik został dostarczony
- Kopia protokołu szkód sporządzonego z kurierem