Reklamacja

Każda informacja jest dla nas ważna - prosimy o dokładne wypełnienie formularza.
Dzięki temu proces reklamacji przebiegnie sprawniej.

Uwaga

Po wysłaniu zgłoszenia upewnij się, że otrzymałeś wiadomość e-mail potwierdzającą jego wysłanie.

Warunki gwarancji.
A. Producent udziela gwarancji na oferowane przez siebie produkty katalogowe:
•10 lat na szczelność grzejników odlewanych aluminiowych montowanych fabrycznie,
• 8 lat na powłokę grzejników stalowych we wszystkich kolorach palety RAL i specjalnych,
• 8 lat na powłokę grzejników odlewanych żeliwnych we wszystkich kolorach palety RAL i wybranych wykończeniach z palety specjalnej,
• 8 lat na szczelność grzejników stalowych oraz odlewanych żeliwnych montowanych fabrycznie,
• 4 lata na powłokę grzejników chromowanych,
• 3 lata na powłokę grzejników odlewanych aluminiowych,
• 2 lata na wybrane powłoki grzejników odlewanych żeliwnych.

Grzałki elektryczne do grzejników oraz podzespoły elektryczne w grzejnikach elektrycznych:
• 2 lata.
Poręcze, uchwyty oraz wsporniki sanitarne:
• 3 lata na powłokę produktów we wszystkich kolorach palety RAL i specjalnych,
• 3 lata na powłokę chromową.

Akcesoria grzejnikowe i grzałkowe:
• 2 lata.

B. Okres gwarancji liczony jest od momentu zakupu produktu przez Konsumenta, z zastrzeżeniem, że w przypadku:
• dla grzałek okres gwarancji wynosi 2 lata od daty zakupu, lecz nie więcej niż 3 lata od daty produkcji.
• dla grzejników stalowych okres gwarancji na powłokę malarską oraz szczelność wynosi 8 lat, lecz nie więcej niż 9 od daty produkcji.
• dla grzejników chromowanych okres gwarancji na powłokę chromowaną wynosi 4 lata, lecz nie więcej niż 5 lat od daty produkcji.
• dla grzejników żeliwnych okres gwarancji na powłokę malarską wynosi 2 lata, lecz nie więcej niż 3 lata od daty produkcji, zaś na szczelność zestawów montowanych fabrycznie 8 lat, lecz nie więcej niż 9 lat od daty produkcji.
• dla poręczy sanitarnych, uchwytów i wsporników okres gwarancji wynosi 3 lata od daty zakupu, lecz nie więcej niż 4 lata od daty produkcji.

C. W momencie odbioru Klient zobowiązany jest do weryfikacji jakości, kompletności produktu oraz jego zgodności z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad lub niezgodności Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Sprzedawcy, przed przystąpieniem do montażu i eksploatacji. W przypadku braku zgłoszenia wad lub niezgodności produktu przez Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania produktu, przyjmuje się, że Sprzedawca wydał produkt bez wad oraz tym samym Klient potwierdza pełnowartościowość otrzymanego produktu oraz jego zgodność z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia transportowego w dostawie, Klient zobowiązany jest do spisania protokołu szkodowego z kurierem przy odbiorze. Protokół szkodowy jest podstawą zgłaszania roszczeń dotyczących uszkodzeń w transporcie.

D. Zgłoszenie przez Konsumenta reklamacji z tytułu udzielonej gwarancji następuje bezpośrednio u Producenta lub za pośrednictwem Partnera Handlowego poprzez wysłanie zgłoszenia drogą mailową na adres: serwis@termaheat.pl oraz dostarczenie produktu lub dokumentacji zdjęciowej (jeśli demontaż jest niemożliwy), dowodu zakupu oraz tabliczki znamionowej. Brak dostarczenia któregokolwiek z ww. dokumentów upoważnia Producenta do odmowy przyjęcia zgłaszanej reklamacji.

E. Producent rozpoznaje zgłoszenie reklamacyjne z tytułu udzielonej gwarancji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia lub dłuższym, ustalonym indywidualnie, jeśli reklamacja wymaga wykonania szczegółowej ekspertyzy produktu. 304 Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest na podstawie dostarczonego produktu lub dokumentacji zdjęciowej.

F. W przypadku uznania reklamacji Producent zobowiązuje się do naprawy reklamowanego produktu lub przygotowania nowego produktu na wymianę, gdy naprawa reklamowanej sztuki nie jest możliwa. Termin naprawy lub produkcji uzgadniany jest z Klientem indywidualnie.

G. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt. Koszty wymiany produktu wynikające z reklamacji, takie jak koszty demontażu, dostarczenia produktu Konsumentowi, robocizny oraz ponownego zamontowania i uruchomienia, obciążają Partnera Handlowego (tj. przedsiębiorcę sprzedającego produkt bezpośrednio Konsumentowi). partycypacja Producenta w kosztach wymiany lub ich zwrot Partnerowi Handlowemu ustalane są indywidualnie pomiędzy Producentem a Partnerem Handlowym. Koszt nowego produktu, w tym dostarczenia go do Partnera Handlowego, obciąża Producenta.

H. Świadczeniem gwarancyjnym objęte są wszelkie wady produktu powstałe z winy Producenta po jego dostarczeniu lub zaistniałe w czasie jego użytkowania, za wyjątkiem:
• uszkodzeń transportowych zawinionych przez przewoźnika lub powstałych w czasie wyładunku towaru (dotyczy wyłącznie relacji pomiędzy Partnerem Handlowym i Producentem); warunki uznania reklamacji uszkodzeń transportowych określa pkt 4E niniejszych Ogólnych Warunków Współpracy,
• uszkodzeń magazynowych (produkt przyjęty do składowania uważa się za wolny od wad, za wyjątkiem wad ukrytych, stwierdzonych po rozpieczętowaniu nieuszkodzonego i niezdeformowanego opakowania), • uszkodzeń wynikających ze składowania produktów na wolnym powietrzu lub w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności powietrza,
• uszkodzeń powstałych wskutek nieprawidłowego (niezgodnego z Instrukcją Obsługi) montażu, demontażu lub eksploatacji,
• uszkodzeń będących skutkiem użytkowania grzejnika niezgodnie z wymogami Instrukcji Obsługi (w zakresie np. zasilania grzejnika niedozwolonym czynnikiem roboczym, zastosowania nieodpowiednich parametrów czynnika roboczego, doprowadzenia do wzrostu ciśnienia roboczego medium przekraczającego dozwoloną wartość, użytkowania grzejnika w układzie otwartym, użytkowania grzejnika w układzie wody użytkowej oraz innych, wskazanych w Instrukcji Obsługi wymogów),
• uszkodzeń powstałych wskutek zainstalowania produktu w pomieszczeniach z obecnością w atmosferze środków agresywnych, jak np. związki siarki, amoniaku i chloru itp. o stężeniach przekraczających warunki normalne,
• uszkodzeń powstałych wskutek stosowania grzejników elektrycznych z narażeniem elementu grzewczego na strumienie wody (bez uwzględnienia stopnia zabezpieczenia wyrobu),
• uszkodzeń powstałych wskutek zastosowania elementu grzejnego w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem,
• uszkodzeń powstałych z winy Klienta po odbiorze od Sprzedającego.
I. Gwarancji nie podlegają również uszkodzenia powstałe na skutek tzw. siły wyższej, rozumianej jako zjawisko przyszłe, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia (np. zdarzenia atmosferyczne, zaburzenia w instalacjach elektrycznych, wojna, klęski żywiołowe).
J. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu cech techniczno- -eksploatacyjnych produktu, o ile są one zgodne z podanymi w instrukcji obsługi czy specyfikacji technicznej.
K. Wprowadzanie zmian i ingerencja w produkt (w zakresie konstrukcji, powłoki itd.) przez Partnera Handlowego lub Klienta skutkuje utratą gwarancji.
M. Trwająca procedura rozpatrzenia reklamacji nie stanowi podstawy do wstrzymania płatności za dostarczony towar.
N. Instrukcja Obsługi produktu stanowi integralną część gwarancji. Konieczne jest zapoznanie się z jej treścią przed przystąpieniem do montażu i eksploatacji produktu.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Każda informacja jest dla nas ważna - prosimy o dokładne wypełnienie formularza. Dzięki temu proces reklamacji przebiegnie sprawniej.

Jestem:

Mam problem z:

Reklamuję:

Dane osobowe
Dane do wysyłki
Dane grzałki
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml avi mov mp3 ogg wav bz2 dmg gz jar rar sit tar zip.
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml avi mov bz2 dmg gz jar rar sit tar zip.
BLOWER DRY DT-IR KTX 1 KTX 2 KTX 3 KTX 4 KTX 4 Blue MEG MOA MOA Blue MOA IR ONE D 30x40 ONE K 30x30 ONE P 30x40 ONE R36 ONE T 36x40 REG 2 REG 3 SEC SEO SIM SIS SKT 1 SKT 2 SKT 3 SKT 4 SKT 4 BLUE SOA (Class II version of MOA) SOA BLUE TDY TT-IR VAZ VEO
Dane grzejnika
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp tif txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml avi mov bz2 dmg gz jar rar sit tar zip.
Opis uszkodzeń
S1
S8
Y1
Y8
P1
51
58
L8
P2
E1
Y2
E8
Y7
V2
V7
ZS
ES
EX
E7
E2
L7

Connection symbols

Flow / return
500 mm distance between flow and return
50 mm connection type
Connection with the use of immersion tube
Alternative connection
Thermostatic head
Electric heating element
Alternative electric heating element connection
Universal opening (with plug)
Bleed valve
Dane firmy
Dane grzałki
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml avi mov mp3 ogg wav dmg gz jar rar sit tar zip.
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx avi mov gz rar tar zip.
BLOWER DRY DT-IR KTX 1 KTX 2 KTX 3 KTX 4 KTX 4 Blue MEG MOA MOA Blue MOA IR ONE D 30x40 ONE K 30x30 ONE P 30x40 ONE R36 ONE T 36x40 REG 2 REG 3 SEC SEO SIM SIS SKT 1 SKT 2 SKT 3 SKT 4 SKT 4 BLUE SOA (Class II version of MOA) SOA BLUE TDY TT-IR VAZ VEO
Dane grzejnika
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp tif psd rtf odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml avi mov mp3 ogg wav bz2 dmg gz rar tar zip.
Opis uszkodzeń
S1
S8
Y1
Y8
P1
51
58
L8
P2
E1
Y2
E8
Y7
V2
V7
ZS
ES
EX
E7
E2
L7

Connection symbols

Flow / return
500 mm distance between flow and return
50 mm connection type
Connection with the use of immersion tube
Alternative connection
Thermostatic head
Electric heating element
Alternative electric heating element connection
Universal opening (with plug)
Bleed valve
Dane osobowe
Dane do wysyłki
Dane grzejnika
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml avi mov mp3 ogg wav bz2 dmg gz jar rar sit tar zip.
ukazujące usterkę, lokalizację grzejnika względem stref montażu lub inne właściwe
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml avi mov mp3 ogg wav bz2 dmg gz jar rar sit tar zip mp4.
Dane firmy
Dane grzejnika
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml avi mov mp3 ogg wav bz2 dmg gz jar rar sit tar zip.
ukazujące usterkę, lokalizację grzejnika względem stref montażu lub inne właściwe
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx avi mov mp3 ogg wav bz2 dmg gz jar rar sit tar zip mp4.
Dane osobowe
Dane do wysyłki
Dane produktu
Dane firmy
Dane produktu
Dane osobowe
Dane do wysyłki
Dane akcesorium
Dane firmy
Dane akcesorium
Dane firmy
Dane dostawy
lub inny nr dokumentu identyfikującego zamówienie
Pliki muszą mieć mniej niż 512 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf html odf pdf doc docx xls xlsx xml avi mov mp3 ogg wav bz2 dmg gz jar rar sit tar zip.