Reklamacja

Przykro nam, że mają Państwo problem z grzejnikiem, grzałką lub innym produktem firmy Terma.
Prosimy o przesłanie wszelkich zgłoszeń reklamacyjnych na adres e-mail: serwis@termaheat.pl.

Aby zgłoszenie było kompletne, niezbędne jest zawarcie następujących danych:

  • Zdjęcie tabliczki znamionowej, umieszczonej z tyłu reklamowanego grzejnika (z numerem ZP… lub PRD…) / W przypadku grzałek – zdjęcie naklejki na tylnej części obudowy grzałki.
  • Przynajmniej trzech zdjęć zainstalowanego grzejnika, wykonanych z oddalonej perspektywy, pokazujących jego odległość od głównych źródeł wody, takich jak: wanna, umywalka, kabina prysznicowa, toaleta, itd.
  • Zdjęcie / skan dowodu zakupu
  • Zdjęcia pokazujące powstałą wadę

W przypadkach uszkodzeń transportowych / mechanicznych, niezbędne będą również:

  • Zdjęcia wszystkich stron kartonu, w którym reklamowany grzejnik został dostarczony
  • Zdjęcia wszystkich etykiet z kartonu, w którym reklamowany grzejnik został dostarczony
  • Kopia protokołu szkód sporządzonego z kurierem