Kontakt

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych - zamieszczonym w niniejszym formularzu w celach marketingowych - przez administratora danych TERMA Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, Czaple 100, 80-298 Gdańsk zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Jesteśmy dostępni:
  • pn-pt 7:30-15:30 stacjonarnie w siedzibie TERMA
  • Nie prowadzimy sklepu / showroomu. Ekspozycja oraz wzorniki dostępne są u naszych Partnerów Handlowych
     
Najczęściej zadawane pytania  

Dane firmy

TERMA SP. Z O.O.
Czaple 100
80-298 Gdańsk
Poland NIP: 583-10-18-844 
REGON: 190558447 

nr rej. BDO: 00003524 I Sąd Rej. w Gdańsku, VIII Wydz. Gosp.
KRS nr 0000069067

Kapitał: 2 360 500 PLN 
Nr konta bankowego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Gdańsku : 
transakcje w PLN: 88 1050 1764 1000 0023 0692 5997
transakcje w EUR: PL 40 1050 1764 1000 0023 0693 8016 
transakcje w GBP: PL14 1050 1764 1000 0024 2189 9101 SWIFT : INGBPLPW
Jesteśmy dostępni:
  • pn-pt 7:30-15:30 stacjonarnie w siedzibie TERMA
  • Nie prowadzimy sklepu / showroomu. Ekspozycja oraz wzorniki dostępne są u naszych Partnerów Handlowych
     
Najczęściej zadawane pytania  

Oferty, współpraca, doradztwo

Kliknij w region na mapię aby zobaczyć dane menadzerów sprzedaży
 

> />

Region PL02 - Pomorskie, Kujawsko-pomorskie

Tomasz Mazurek

Tomasz Mazurek

tel: +48 607 451 940
e-mail: tomasz.mazurek@termagroup.pl
skype: Terma018
Wioleta Data

Plotka Iwona

e-mail: iwona.plotka@termagroup.pl

Region PL08 - Warmińsko-mazurskie

Paweł Salamon

Paweł Salamon

tel: +48 607 451 471
e-mail:  pawel.salamon@termagroup.pl
skype: Terma029
Wioleta Data

Łukasz Ołtuszewski

e-mail: lukasz.oltuszewski@termagroup.pl

Region PL04 - Warszawa, Lubelskie, Mazowieckie

Magdalena Petka

Magdalena Petka

e-mail: magdalena.petka@termagroup.pl

Region PL12 - Łódzkie

Krzysztof Werner

Krzysztof Werner

tel: +48 607 451 054
e-mail: krzysztof.werner@termagroup.pl
skype: Terma102
Mariusz Kopka

Mariusz Kopka

e-mail: mariusz.kopka@termagroup.pl

Region PL11 - Wielkopolskie

Tomasz Szaller

Tomasz Szaller

tel: +48 607 455 267
e-mail: tomasz.szaller@termagroup.pl
skype: Terma051
Rozanska Magdalena

Magdalena​ Rozanska

e-mail: magdalena.rozanska@termagroup.pl

Region PL03 - Zachodniopomorskie

Albert Zitterman

Albert Zitterman

tel: +48 607 451 877
e-mail: albert.zittermann@termagroup.pl
skype: Terma063
Wioleta Data

Plotka Iwona

e-mail: iwona.plotka@termagroup.pl

Region PL06 - Dolnośląskie

Mateusz Szukalski

Mateusz Szukalski

tel: +48 607 451 238
e-mail: mateusz.szukalski@termagroup.pl
skype: Terma016
Wioleta Data

Plotka Iwona

e-mail: iwona.plotka@termagroup.pl

Region PL10 - Śląskie, Opolskie 

Ireneusz Wojtas

Ireneusz Wojtas

tel: +48 607 551 475
e-mail: ireneusz.wojtas@termagroup.pl
skype: Terma104
Mariusz Kopka

Mariusz Kopka

e-mail: mariusz.kopka@termagroup.pl

Region PL05 - Małopolskie, Podkarpackie

Piotr Krupa

Piotr Krupa

tel: +48 607 451 921
e-mail: piotr.krupa@termagroup.pl
skype: terma253
Magdalena Petka

Magdalena Petka

e-mail: magdalena.petka@termagroup.pl

Dane firmy

TERMA SP. Z O.O.
Czaple 100
80-298 Gdańsk
Poland NIP: 583-10-18-844 
REGON: 190558447 

nr rej. BDO: 00003524 I Sąd Rej. w Gdańsku, VIII Wydz. Gosp.
KRS nr 0000069067

Kapitał: 2 360 500 PLN 
Nr konta bankowego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Gdańsku : 
transakcje w PLN: 88 1050 1764 1000 0023 0692 5997
transakcje w EUR: PL 40 1050 1764 1000 0023 0693 8016 
transakcje w GBP: PL14 1050 1764 1000 0024 2189 9101 SWIFT : INGBPLPW

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:

Poprzez platformę B2B https://www.terma24.pl
  Email:  zamowienia-grzewcze@termagroup.pl

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:

Realizacja złożonych zamówień:  realizacjazamowien-grzewcze@termagroup.pl
+48 607 451 988
+48 607 451 049
Sprzedaż detaliczna:  www.termaoutlet.pl

 

Spedycja (SPRAWDŹ STATUS WYSYŁKI TWOJEGO ZAMÓWIENIA):

Ostrowska Aleksandra
aleksandra.ostrowska@termagroup.pl
+48 607 452 062

Maranowska Katarzyna
katarzyna.maranowska@termagroup.pl
+48 607 451 120

Suprun Tatiana
tatiana.suprun@termagroup.pl
+48 607 451 977    

SERWIS:

serwis@termaheat.pl sprawdź dostępność towaru na magazynie: Dostępność wg kodów
Dostępność wg zadanych parametrów (wymiary, podłączenia, moc, kolor i in.)


REKRUTACJA, STAŻE I PRAKTYKI

+ 48 667 784 786
Praca w Terma
 

RECEPCJA

+48 607 451 282 Najczęściej zadawane pytania

5. Warunki gwarancji.
A. Producent udziela gwarancji na oferowane przez siebie produkty katalogowe:
•10 lat na szczelność grzejników odlewanych aluminiowych montowanych fabrycznie,
• 8 lat na powłokę grzejników stalowych we wszystkich kolorach palety RAL i specjalnych,
• 8 lat na powłokę grzejników odlewanych żeliwnych we wszystkich kolorach palety RAL i wybranych wykończeniach z palety specjalnej,
• 8 lat na szczelność grzejników stalowych oraz odlewanych żeliwnych montowanych fabrycznie,
• 4 lata na powłokę grzejników chromowanych,
• 3 lata na powłokę grzejników odlewanych aluminiowych,
• 2 lata na wybrane powłoki grzejników odlewanych żeliwnych.

Grzałki elektryczne do grzejników oraz podzespoły elektryczne w grzejnikach elektrycznych:
• 2 lata.
Poręcze, uchwyty oraz wsporniki sanitarne:
• 3 lata na powłokę produktów we wszystkich kolorach palety RAL i specjalnych,
• 3 lata na powłokę chromową.

Akcesoria grzejnikowe i grzałkowe:
• 2 lata.

B. Okres gwarancji liczony jest od momentu zakupu produktu przez Konsumenta, z zastrzeżeniem, że w przypadku:
• dla grzałek okres gwarancji wynosi 2 lata od daty zakupu, lecz nie więcej niż 3 lata od daty produkcji.
• dla grzejników stalowych okres gwarancji na powłokę malarską oraz szczelność wynosi 8 lat, lecz nie więcej niż 9 od daty produkcji.
• dla grzejników chromowanych okres gwarancji na powłokę chromowaną wynosi 4 lata, lecz nie więcej niż 5 lat od daty produkcji.
• dla grzejników żeliwnych okres gwarancji na powłokę malarską wynosi 2 lata, lecz nie więcej niż 3 lata od daty produkcji, zaś na szczelność zestawów montowanych fabrycznie 8 lat, lecz nie więcej niż 9 lat od daty produkcji.
• dla poręczy sanitarnych, uchwytów i wsporników okres gwarancji wynosi 3 lata od daty zakupu, lecz nie więcej niż 4 lata od daty produkcji.

C. W momencie odbioru Klient zobowiązany jest do weryfikacji jakości, kompletności produktu oraz jego zgodności z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad lub niezgodności Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Sprzedawcy, przed przystąpieniem do montażu i eksploatacji. W przypadku braku zgłoszenia wad lub niezgodności produktu przez Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania produktu, przyjmuje się, że Sprzedawca wydał produkt bez wad oraz tym samym Klient potwierdza pełnowartościowość otrzymanego produktu oraz jego zgodność z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia transportowego w dostawie, Klient zobowiązany jest do spisania protokołu szkodowego z kurierem przy odbiorze. Protokół szkodowy jest podstawą zgłaszania roszczeń dotyczących uszkodzeń w transporcie.

D. Zgłoszenie przez Konsumenta reklamacji z tytułu udzielonej gwarancji następuje bezpośrednio u Producenta lub za pośrednictwem Partnera Handlowego poprzez wysłanie zgłoszenia drogą mailową na adres: serwis@termaheat.pl oraz dostarczenie produktu lub dokumentacji zdjęciowej (jeśli demontaż jest niemożliwy), dowodu zakupu oraz tabliczki znamionowej. Brak dostarczenia któregokolwiek z ww. dokumentów upoważnia Producenta do odmowy przyjęcia zgłaszanej reklamacji.

E. Producent rozpoznaje zgłoszenie reklamacyjne z tytułu udzielonej gwarancji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia lub dłuższym, ustalonym indywidualnie, jeśli reklamacja wymaga wykonania szczegółowej ekspertyzy produktu. 304 Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest na podstawie dostarczonego produktu lub dokumentacji zdjęciowej.

F. W przypadku uznania reklamacji Producent zobowiązuje się do naprawy reklamowanego produktu lub przygotowania nowego produktu na wymianę, gdy naprawa reklamowanej sztuki nie jest możliwa. Termin naprawy lub produkcji uzgadniany jest z Klientem indywidualnie.

G. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt. Koszty wymiany produktu wynikające z reklamacji, takie jak koszty demontażu, dostarczenia produktu Konsumentowi, robocizny oraz ponownego zamontowania i uruchomienia, obciążają Partnera Handlowego (tj. przedsiębiorcę sprzedającego produkt bezpośrednio Konsumentowi). partycypacja Producenta w kosztach wymiany lub ich zwrot Partnerowi Handlowemu ustalane są indywidualnie pomiędzy Producentem a Partnerem Handlowym. Koszt nowego produktu, w tym dostarczenia go do Partnera Handlowego, obciąża Producenta.

H. Świadczeniem gwarancyjnym objęte są wszelkie wady produktu powstałe z winy Producenta po jego dostarczeniu lub zaistniałe w czasie jego użytkowania, za wyjątkiem:
• uszkodzeń transportowych zawinionych przez przewoźnika lub powstałych w czasie wyładunku towaru (dotyczy wyłącznie relacji pomiędzy Partnerem Handlowym i Producentem); warunki uznania reklamacji uszkodzeń transportowych określa pkt 4E niniejszych Ogólnych Warunków Współpracy,
• uszkodzeń magazynowych (produkt przyjęty do składowania uważa się za wolny od wad, za wyjątkiem wad ukrytych, stwierdzonych po rozpieczętowaniu nieuszkodzonego i niezdeformowanego opakowania), • uszkodzeń wynikających ze składowania produktów na wolnym powietrzu lub w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności powietrza,
• uszkodzeń powstałych wskutek nieprawidłowego (niezgodnego z Instrukcją Obsługi) montażu, demontażu lub eksploatacji,
• uszkodzeń będących skutkiem użytkowania grzejnika niezgodnie z wymogami Instrukcji Obsługi (w zakresie np. zasilania grzejnika niedozwolonym czynnikiem roboczym, zastosowania nieodpowiednich parametrów czynnika roboczego, doprowadzenia do wzrostu ciśnienia roboczego medium przekraczającego dozwoloną wartość, użytkowania grzejnika w układzie otwartym, użytkowania grzejnika w układzie wody użytkowej oraz innych, wskazanych w Instrukcji Obsługi wymogów),
• uszkodzeń powstałych wskutek zainstalowania produktu w pomieszczeniach z obecnością w atmosferze środków agresywnych, jak np. związki siarki, amoniaku i chloru itp. o stężeniach przekraczających warunki normalne,
• uszkodzeń powstałych wskutek stosowania grzejników elektrycznych z narażeniem elementu grzewczego na strumienie wody (bez uwzględnienia stopnia zabezpieczenia wyrobu),
• uszkodzeń powstałych wskutek zastosowania elementu grzejnego w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem,
• uszkodzeń powstałych z winy Klienta po odbiorze od Sprzedającego.
I. Gwarancji nie podlegają również uszkodzenia powstałe na skutek tzw. siły wyższej, rozumianej jako zjawisko przyszłe, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia (np. zdarzenia atmosferyczne, zaburzenia w instalacjach elektrycznych, wojna, klęski żywiołowe).
J. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu cech techniczno- -eksploatacyjnych produktu, o ile są one zgodne z podanymi w instrukcji obsługi czy specyfikacji technicznej.
K. Wprowadzanie zmian i ingerencja w produkt (w zakresie konstrukcji, powłoki itd.) przez Partnera Handlowego lub Klienta skutkuje utratą gwarancji.
M. Trwająca procedura rozpatrzenia reklamacji nie stanowi podstawy do wstrzymania płatności za dostarczony towar.
N. Instrukcja Obsługi produktu stanowi integralną część gwarancji. Konieczne jest zapoznanie się z jej treścią przed przystąpieniem do montażu i eksploatacji produktu.

Każda informacja jest dla nas ważna - prosimy o dokładne wypełnienie formularza. Dzięki temu proces reklamacji przebiegnie sprawniej.

Jestem:

Mam problem z:

Reklamuję:

Dane osobowe
Dane do wysyłki
Dane grzałki
DRY DT-IR KTX 1 KTX 2 KTX 3 KTX 4 KTX 4 Blue MEG MOA MOA Blue MOA IR ONE D образный профиль 30x40 ONE kwadrat 30x30 ONE okrągły R36 ONE prostokąt 30x40 ONE trapez 36x40 REG 2 REG 3 SEC SIM SIS (Class II version of SIM) SKT 1 SKT 2 SKT 3 SKT 4 SKT 4 BLUE SOA (Class II version of MOA) SOA BLUE SOUFFLERIE / BLOWER TDY TT-IR
Dane grzejnika
Opis uszkodzeń
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
S1
S8
Z1
Z8
Y1
Y8
P1
51
58
L8
P2
E1
Y2
E8
Y7
V2
V7
ZS
ES
EX
E7
E2
L7

Connection symbols

Flow / return
500 mm distance between flow and return
50 mm connection type
Connection with the use of immersion tube
Alternative connection
Thermostatic head
Electric heating element
Alternative electric heating element connection
Universal opening (with plug)
Bleed valve
Dane firmy
Dane grzałki
DRY DT-IR KTX 1 KTX 2 KTX 3 KTX 4 KTX 4 Blue MEG MOA MOA Blue MOA IR ONE D образный профиль 30x40 ONE kwadrat 30x30 ONE okrągły R36 ONE prostokąt 30x40 ONE trapez 36x40 REG 2 REG 3 SEC SIM SIS (Class II version of SIM) SKT 1 SKT 2 SKT 3 SKT 4 SKT 4 BLUE SOA (Class II version of MOA) SOA BLUE SOUFFLERIE / BLOWER TDY TT-IR
Dane grzejnika
Opis uszkodzeń
S1
S8
Z1
Z8
Y1
Y8
P1
51
58
L8
P2
E1
Y2
E8
Y7
V2
V7
ZS
ES
EX
E7
E2
L7

Connection symbols

Flow / return
500 mm distance between flow and return
50 mm connection type
Connection with the use of immersion tube
Alternative connection
Thermostatic head
Electric heating element
Alternative electric heating element connection
Universal opening (with plug)
Bleed valve
Dane osobowe
Dane do wysyłki
Dane grzejnika
ukazujące usterkę, lokalizację grzejnika względem stref montażu lub inne właściwe
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Dane firmy
Dane grzejnika
ukazujące usterkę, lokalizację grzejnika względem stref montażu lub inne właściwe
Dane osobowe
Dane do wysyłki
Dane produktu
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Dane firmy
Dane produktu
Dane osobowe
Dane do wysyłki
Dane akcesorium
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Dane firmy
Dane akcesorium
Dane firmy
Dane dostawy
lub inny nr dokumentu identyfikującego zamówienie

Podaj dane swojego grzejnika oraz dane kontaktowe i wyślij do nas formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby podać wycenę i potwierdzić zamówienie usługi.
Wysłanie formularza jest tylko zapytaniem, nie wiąże żadną umową i jest bezpłatne.

Dane osobowe
Dane grzejnika
Kliknij w pole i wybierz kolor
Kliknij w pole i wybierz kolor
To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Podaj dane swojego grzejnika oraz dane kontaktowe i wyślij do nas formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby podać wycenę i potwierdzić zamówienie usługi.

Wysłanie formularza jest tylko zapytaniem, nie wiąże żadną umową i jest bezpłatne.

Usługa kompleksowej renowacji zawiera w sobie:

- demontaż (rozebranie na żeberka)

- usuniecie starych powłok malarskich (piroliza)

- płukanie

- śrutowanie

- nakładanie powłok malarskich

- wymiana uszczelek

- złożenie grzejnika w dowolnej konfiguracji

- sprawdzenie szczelności

- pakowanie

 

W celu poprawnego wypełnienia formularza znajdź swój region na mapie i wybierz go w polu "Region".

Żeby zobaczyć dane kontaktowe menedżera, który zajmuje się twoim zgłoszeniem, wybierz na mapie swój region.

> />

Region PL02 - Pomorskie, Kujawsko-pomorskie

Tomasz Mazurek

Tomasz Mazurek

tel: +48 607 451 940
e-mail: tomasz.mazurek@termagroup.pl
skype: Terma018

Region PL08 - Warmińsko-mazurskie

Paweł Salamon

Paweł Salamon

tel: +48 607 451 471
e-mail:  pawel.salamon@termagroup.pl
skype: Terma029

Region PL04 - Warszawa, Lubelskie, Mazowieckie

Region PL12 - Łódzkie

Adam Zientalak

Adam Zientalak

tel: +48 607 451 054
e-mail: adam.zientalak@termagroup.pl
skype: Terma015

Region PL11 - Wielkopolskie

Tomasz Szaller

Tomasz Szaller

tel: +48 607 455 267
e-mail: tomasz.szaller@termagroup.pl
skype: Terma051

Region PL03 - Zachodniopomorskie

Albert Zitterman

Albert Zitterman

tel: +48 607 451 877
e-mail: albert.zittermann@termagroup.pl
skype: Terma063

Region PL06 - Dolnośląskie

Mateusz Szukalski

Mateusz Szukalski

tel: +48 607 451 238
e-mail: mateusz.szukalski@termagroup.pl
skype: Terma016

Region PL10 - Śląskie, Opolskie 

Ireneusz Wojtas

Ireneusz Wojtas

tel: +48 607 551 475
e-mail: ireneusz.wojtas@termagroup.pl
skype: Terma104

Region PL05 - Małopolskie, Podkarpackie

Piotr Krupa

Piotr Krupa

tel: +48 607 451 921
e-mail: piotr.krupa@termagroup.pl
skype: terma253
 
Dane osobowe
Zakres usługi
Dane grzejnika
To prevent automated spam submissions leave this field empty.